راهنمای خرید

یافتن محصول موردنظر:

برای جستجوی کالای مورد نظر خود در فروشگاه اینترنتی اسپرینت الکترونیک، از روش های زیر می‏‌توانید استفاده کنید:
۱- در صفحه اصلی سایت بر روی آیکون  منوی محصولات کلیک کنید تا وارد منوی اصلی کالاها و سپس با کلیک بر روی دسته بندی کالای مورد نظر  وارد محصول نهایی شوید.
۲- در قسمت بالای صفحه‌ سایت یک ابزار جستجو وجود دارد شما می‌‏توانید با نوشتن نام آن کالا در نوار جستجو به صورت مستقیم به سراغ محصول مورد نظر خود بروید.
۳- درقسمت پایین صفحه اصلی، وارد نوار برندها شوید و با کلیک روی برند مورد نظر تمامی محصولات آن برند را ببینید و انتخاب کنید.
۴- با کلیک روی تصاویر صفحه اصلی میتوانید محصولات معرفی شده در تصاویر را مشاهده کنید
در مراحل بعدی، می‌‏‏توانید از ابزار جستجوی پیشرفته سایت (فیلترهای مختلف با توجه به نوع و مشخصات محصول)استفاده کنید و با انتخاب ویژگی‌‏‏هایی که برای شما اهمیت بیشتری دارند، کالای مدنظر خود را راحت‏‏‌تر انتخاب کنید.
همچنین، بخش‌‏هایی در سایت شامل "جدیدترین‏‌ "، "محبوب‌ترین" و "پرفروش‏‌ترین‏‌ها" در نظر گرفته شده‌‏‏اند که بررسی محصولات در این بخش‏‏‌ها می‌‏تواند شما را در انتخاب کالای مورد نظرتان کمک نماید.

روند ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش در اسپرینت الکترونیک ابتدا باید در سایت ثبت نام کرده باشید اگر از قبل عضو سایت بوده‌اید از بخش ورود با وارد کردن نام کاربری (شماره همراه) و رمز عبور وارد شوید (درصورت به خاطر نداشتن رمز عبور میتوانید وارد بخش فراموشی رمز عبور شده و رمز جدید را به واسطه پیامک دریافت کنید) ، درصورتی که تا به حال ثبت نام و خریدی در این سایت انجام نداده‌اید وارد بخش ثبت نام شده و ثبت نام خود را انجام دهید.
در ادامه ویدئوی آموزشی در رابطه با روند تکمیل سفارش برای شما عزیزان آماده شده تا به راحتی و سریع ترین زمان ممکن کالای مدنظر خود را تهیه کنید.

نحوه ارسال سفارشات چگونه است؟

شایان ذکر است که فرآیند آماده سازی و تحویل سفارشات تهران و شهرستان ها بین ۱ تا ۲ روز به طول می انجامد.
 ارسال سفارشات شهرستان ها فقط از طریق تیپاکس ( هزینه به عهده مشتری می باشد) و اتوبوس ( هزینه پیک تا ترمینال  با مشتری می باشد ) و باربری میهن تور  امکان پذیر می باشد و به هیچ وجه ازطریق پست ارسال نداریم.
سفارشات تهران در صورت انتخاب ارسال با پیک موتوری  ( فقط  شهر تهران- هزینه با مشتری می باشد  ) با شما تماس گرفته خواهد شد و هماهنگی های لازم به عمل می آید. 
جهت تحویل قطعات در فروشگاه ( مراجعه حضوری ) لطفا با فروشگاه هماهنگ نمایید و 1روز پس از ثبت سفارش به فروشگاه مراجعه فرمایید. 

نحوه پیگری سفارشات چگونه است؟

با توجه به اینکه شما کاربر گرامی از طریق سایت  اقدام به خرید و ثبت فاکتور خود نموده اید لذا به محض آماده شدن سفارشتان، پیامک برای شما ارسال می شود و در صورت ارسال با پیک موتوری ( فقط  شهر تهران ) با شما هماهنگی های لازم به عمل می آید. 
بعد از ارسال با تیپاکس پیامکی از طرف خود شرکت تیپاکس نیز برای شما ارسال خواهد شد. 

قطعه مورد نظر در سایت پیدا نشد آیا خرید خارجی هم انجام میشود؟

بله اسپرینت الکترونیک به عنوان وارد کننده کلیه قطعات الکترونیک پاسخگوی نیاز مشتریان جهت خرید خارجی می باشد. لذا میتوانید از صفحه سفارش قطعات الکترونیک ازخارج  سفارش خود را ثبت کنید یا تصویر و مشخصات فنی قطعه مورد نظر خود را به شماره 09012350078 (واتس آپ) و یا ایمیل info@sprintelec.com ارسال فرمایید.