قوانین و مقرارت

شرایط و ضوابط عضویت در وب سایت

افراد برای عضویت در سایت باید به بخش ثبت نام مراجعه نمایند. بعد از ثبت شماره همراه می توانید از خدمات سایت به صورت رایگان استفاده نمایید. 
شرایط و ضوابط استفاده از وب سایت اسپرینت الکترونیک به معنی آگاهی و توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد خرید کالا از  اسپرینت الکترونیک بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و  رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ايران صورت می پذيرد خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالكیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذكر منبع بلامانع است .

نحوه ارتباط

شماره تماس های : 66753870 - 66727621 و شماره همراه : 09012350078 و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و ...) برقرار می گردد اسپرینت الکترونیک به هیچ وجه اطلاعات منحصربفرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

نحوه سفارش کالا

1- سفارش حضوری در فروشگاه اسپرینت الکترونیک 
2- سفارش تلفنی از طریق شماره تماس های 66753870 - 66727621 
3- سفارش از طریق شبکه های اجتماعی واتس آپ و تلگرام به شماره 09012350078
4- از طریق وب سایت sprintelec.com

شرایط حمل و نقل و ارسال کالا

تحویل حضوری در فروشگاه اسپرینت الکترونیک که آدرس های آن در زیر سایت درج شده است. 
از طریق باربری های معتبر - تیپاکس - و ترمینال های اتوبوس و پیک موتوری (هزینه حمل با خریدار می باشد )
کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح و کامل خود ( نام و نام خانوادگی - شماره تماس - آدرس دقیق ) را در پایگاه درج نمایند . بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.