(0) نفر 0
آشنایی با برند هونگفا (HONGFA)

آشنایی با برند هونگفا (HONGFA)

کمپانی هونگفا دارای 160 نوع رله از سری پلاس و 40 هزار نوع رله از خانواده‌های رله سیگنال، رله خودرویی، رله‌های برقی، رله‌های لچ و رله‌ با تکنولوژی انرژی‌های جدید و نو می‌باشد. همچنین قادر است سالانه 10 تا 15 سری از رله‌های جدید با ظرفیت‌های تولید سالانه را تولید کرده و با ظرفیت‌های تولید سالانه تا 2.8 میلیارد را توسعه دهد.

   ۱۴۰۲ شنبه ۸ مهر
شرکت هونگفا در سال 1984 تاسیس و همسویی بازار و محصول شد و اولین شرکت دارای گواهینامه UL در صنعت رله چین که موجب موفقیت تسخیر بازارگرایی با کیفیت بالا شد. و هدف این شرکت" برای پیشرفت پایدار باشید، برای تعالی تلاش کنید" می‌باشد.
 و پس از چندی اولین "شرکت فناوری پیشرفته جدید کلید ملی" در صنعت رله چین شد. همچنین تحقق استراتژی صادرات محور با صادرات بیش از واردات که در فهرست "100 شرکت برتر چین در تولید قطعات الکترونیکی" قرار گرفته است.  برای تحقق و پیشرفت، این شرکت آزمایشگاهی برای تست هونگفا تاسیس کرد که این آزمایشگاه توسط استاندارد بین المللی صورت گرفت. هونگفا در نمایشگاه الکترونیک مونیخ آلمان با بزرگترین منطقه نمایشگاهی در میان شرکت های چینی آغاز به کار کرد. این کمپانی در صنعت رله رتبه اول را برای "100 شرکت برتر قطعات الکترونیکی چین" به عنوان بزرگترین پایگاه تحقیق و توسعه و تولید رله چین کسب کرد. هونگفا اولین بار در جهان نسل پنجم رله سیگنال و تولید انبوه را راه اندازی کرد.
Hongfa تنها شرکت رله در چین است که دارای "برند برتر چینی و "علامت تجاری مشهور چینی" است. همچنین بیشترین سهم را در چین  برای رله‌های خودرو به خود اختصاص داده است. از دیگر پیشرفت‌های این شرکت می‌توان به گسترش سریع کارخانه‌های تولیدی و امکانات تحقیقاتی و طراحی اشاره کرد. به مرور زمان هونگفا نیز بیشترین سهم را در جهان برای رله‌های برق به خود اختصاص داد. و از لحاظ درآمد هونگفا در صنعت رله جهانی رتبه اول را دارد.
برای بیش از 30 سال، Hongfa  در کنار پیشرفت‌های فنی جهانی قرن 21 پیشرفت  کرده است. سازندگان شرکت هونگفا با هدایت روح "برای پیشرفت، تلاش برای تعالی" و شعار تجاری "تمرکز بر بازار و برنده شدن با کیفیت" توجه خود را بر دستاوردهای برجسته در دنیای رله ها متمرکز کرده است. هونگفا در بین 100 کارخانه برتر فهرست شده از تولیدکنندگان قطعات الکترونیکی در چین از سال 1995است .در سال 2013، Hongfa به عنوان یکی از 100 شرکت برتر اطلاعات الکترونیکی در چین که گواهی بر موقعیت این کمپانی به عنوان رهبر مطلق در بخش رله چین شناخته شد.
در طول 30 سال گذشته،Hongfa  یک زنجیره صنعتی کامل را تشکیل داده است که این شرکت را قادر ساخته که طیف گسترده‌ای از رله‌ها را تولید کنند. کمپانی هونگفا به شایستگی‌های اصلی، فلسفه مدیریت و کارکنان با استعداد خود افتخار می‌کند، که همگی برای رشد پایدار این برند ضروری هستند. Hongfa  با بیش از 20 شعبه و زیرمجموعه، ظرفیت تولید رله، لوازم الکتریکی ولتاژ پایین، تابلو برق فشار قوی و پایین، قطعات دقیق و تجهیزات اتوماسیون را دارد. 

مراکز بازاریابی محلی این کمپانی عبارتند از:

  •  اروپا 
  •  آمریکا 
  •  هنگ کنگ 
  •  شانگ‌های 
  •  پکن 
  •  سیچوان
هونگفا که توسط کمیسیون تنظیم مقررات اوراق بهادار چین تأیید شد، با موفقیت در 26 اکتبر 2012 در بورس اوراق بهادار شانگهای فهرست شد. پس از آن، هونگفا با سرمایه گذاری فراوان وارد دوره توسعه شدید شد. این شرکت به مناطق جدید نفوذ کرده و دسته بندی محصولات خود را گسترش داده و کارایی خود را بهبود بخشیده است. همچنین این کمپانی به جاه طلبی خود برای تبدیل شدن به یک تولید کننده رله بزرگ در سراسر جهان ادامه خواهد داد. هونگفا با انگیزه تقاضای فوق العاده بازار، فعالانه در رقابت جهانی شرکت می‌کند. برند هونگفا (HONGFA) با حفظ استانداردهای کیفیت بالا، بی وقفه برای کمک به زندگی بهتر کار خواهد کرد.