(5) نفر 3
آشنایی با برند پاناسونیک (PANASONIC)

آشنایی با برند پاناسونیک (PANASONIC)

شرکت پاناسونیک هلدینگ در گذشته شرکت صنعتی ماتسوشیتا الکتریک، با مسئولیت محدود بین سال‌های 1935 تا 2008 و بعد آن شرکت پاناسونیک بین سال‌های 2008 تا 2022، یک شرکت بزرگ چند ملیتی ژاپنی است که مرکز اصلی آن است.

   ۱۴۰۲ شنبه ۸ مهر
شرکت پاناسونیک هلدینگ در گذشته شرکت صنعتی ماتسوشیتا الکتریک، با مسئولیت محدود بین سال‌های 1935 تا 2008 و بعد آن شرکت پاناسونیک بین سال‌های 2008 تا 2022، یک شرکت بزرگ چند ملیتی ژاپنی است که مرکز اصلی آن است.
در کادوما، اوزاکا این شرکت توسط Kōnosuke Matsushita درسال 1918 به عنوان تولیدکننده سوکت لامپ تاسیس شد. پاناسونیک علاوه بر لوازم الکترونیکی مصرفی که در اواخر قرن بیستم بزرگترین سازنده آن در جهان بود، طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات از جمله:
  • سیستم‌های خودرو و اویونیک
  • سیستم‌های صنعتی
باتری‌های قابل شارژ و همچنین بازسازی و ساخت خانه را ارائه می‌دهد.
پاناسونیک دارای فهرست اولیه در بورس اوراق بهادار توکیو است و جز شاخص‌های Nikkei 225 و TOPIX 100 است.
از سال 1935 تا 1 اکتبر 2008، نام شرکت "شرکت صنعتی ماتسوشیتا الکتریک" بود. در 10 ژانویه 2008، این شرکت اعلام کرد که نام خود را به "شرکت پاناسونیک" تغییر خواهد داد، که در اثر آن در 1 اکتبر 2008، مطابق با نام تجاری جهانی خود "پاناسونیک" خواهد بود.
پاناسونیک مجموعه وسیعی از رله ها و کنتاکتورها را تولید می کند. گزینه ‌های رله شامل :
رله‌های نیمه هادی PHOTOMOS انحصاری پاناسونیک (که به عنوان رله‌های Photo، Photo Voltaic، حالت جامد یا MOS-FET شناخته می‌شوند.)
همراه با رله‌های قدرت، سیگنال، خودرو وفرکانس بالا هستند. رله‌های سیگنال مکانیکی (2A یا کمتر)  رله مکانیکی که می‌توانند تا A2 سوئیچ کنند.
ایده‌آل برای سوئیچینگ بار کم، کنترل سیگنال و...
ویژگی‌های این رله ها
  • کنتاکت‌های طلایی
  • مقاومت تماس پایدار
  • ساختار کاملا آب‌بندی شده
  • آرایش تماس فرم C
  • چفت شدن در دسترس
  • قدرت عملیاتی کم
اندازه جمع و جور برای استفاده بهینه از فضای برد
کنتاکتور‌های پاناسونیک دارای گزینه‌های AC/DC بسیار قابل اعتماد و سازگار با محیط زیست برای کاربرد‌های مختلف می‌باشد. در حال حاضر محصولات پاناسونیک از جمله: رله های پاناسونیک PANASONIC در مجموعه اسپرینت الکترونیک موجود می‌باشد.
رله‌های پاناسونیک با نام تجاری دیگری همچون Nais و Matsushita نیز به عنوان شرکت زیر مجموعه تولید می‌شوند.
اسپرینت الکترونیک مجموعه کامل از رله‌های پاناسونیک ژاپن رو داراست.

مثالی برای رله‌های مخابراتی پاناسونیک ژاپن از سری TQ2 – DSP 

رله های پکیجی پاناسونیک Panasonic  مانند سری ALDP , ALQ  رله های برق عمومی سری LD-P شماره قطعه استاندارد برای عایق کویل کلاس F پاناسونیک،این گسترش رله های سری LD-P عایق سیم پیچ کلاس F و بسته بندی لوله را به عنوان شماره قطعه استاندارد اضافه می کند. رله‌های سری LD-P با عایق سیم‌پیچ کلاس F برای استفاده در محیط‌های با دمای بالاتر مانند تاسیسات آبگرمکن و پکیج های ایران رادیاتور و بوتان درجه‌بندی شده‌اند که برای کاربردهای صنعتی و HVAC ایده‌آل است.  رله های خودرویی پاناسونیک همچون رله خودرو ACTB2CR2A60 یک رله نصب PCB با سیم پیچ 12 VDC است که با استفاده از سیستم منبع تغذیه 12 VDC کار می کند. این رله تکی همه منظوره با کیفیت بالا 1FormC بیش از 20 سال طراحی در بازار خودرو دارد و در طیف گسترده ای از کاربردها در بازار خودرو در سراسر جهان استفاده می شود. این محبوب ترین رله پاناسونیک در خودرو است. رله خودرو ACTB3C2A52 یک رله دوقلو با کیفیت بالا با بیش از 20 سال طراحی و موفقیت در بازار جهانی خودرو است.